Morgon

Jag älskar morgonar som aldrig tycks ta slut (även fast jag är väl medveten om att jag måste göra mig iordning och åka till jobbet). Kaffe, vänner-maraton och mysiga tjocka sockar. Åhh, ni gissar inte vad som hände mig på jobbet igår!
JAG FICK EN NY AVDELNING! Den jag allra helst ville ha, underkläder och accesoarer :) Jag är så lycklig. Detta betyder att jag styr över hela underklädes och accesoar avdelningen! De finaste och roligaste avdelningar i hela affären! :) Känns inte riktigt lika tungt att åka till jobbet idag, det har dock kännts lite jobbigt det sista, men det går väl över. Det är bara lite för mycket förändringar just nu, men det lugnar sig väl.
Nej, måste göra mig iordning nu.
XOXO/ Jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0