En underbar helg med Älsklingen

Heeej bloggen!
Shit, jag behövde verkligen min lediga helg, nu känns det så mycket bättre på jobbet. Jag går inte längre omkring och kollar på klockan konstant för att se om jag snart kan få sluta, nej nu jobbar jag på som bara den!
Helgen var väldigt mysig :) Helt perfekt faktiskt. Vi började med att gå på Liseberg, vilket är helt underbart på vintern - så vackert och mysigt!
Myspys med Patrik
Vi åt kanderade äpplen, vilket var väldigt gott - faktiskt godare än jag trodde!


Patrik fick det hela att se ut som ett klipp ur en skräckfilm, det ser faktiskt rätt läskigt ut, buuuhuu
Lördagen spenderade vi åt shopping. Köte lite julklappar till våra när aoch kära och sen unnade vi oss en hel del till oss själva också. Jag köpte bl.a. en helt underbar kjol på BIK BOK, snäv svart med nitar - Underbar! Sen fikade vi, och jag tror jag har ett nytt favoritfik i Göteborg, Fröken Olsson, ja, om jag minns rätt så heter det så... hur som helst störtmysigt!
Ok, jag är inte "put" jag bara råkade göra denna min just när någon tog upp kameran, men detta är från fiket iaf.


Såhär söt var min älskling när vi fikade, hihi, urgullig!!!

Sammanfattat kan man väl säga att det var en väldigt lyckad helg. Som avslutades med en väldigt god middag hos mamma på söndagen, och en mysig kväll... Saknat mamma, det var kul att se henne...
Nej, nu ska jag sova, är trött, och lite sur faktiskt, efter ett inte så trevligt telefonsamtal med Patrik, då han VERKLIGEN inte förstod vad jag menade!
XOXO GOD NATT/ Jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0