Underbara produkter från Åhlens




På våg till bussen idag strosade jag runt lite på stan. Åhlens fick stå till svars när jag kände att min hy behövde en boost och mina naglar en ny pigg färg.

Ansiktsmask från Åhlens 20 kr        - Med kakao i =) helt underbar! Nackdel: man blir väldigt chokladsugen!

Maybelline Express Finish 22 kr     - Det var ett extraerbjudande, därav det billiga priset. Men jag har blandat i ett par droppar rött, för att ge en starkare färg. Skinande och fint. 

Åhlens Läppbalsam ca 30 kr          - Ett svagt färgat läppbalsam för mjuka och skinande läppar. Faktiskt förvånande bra.  

Ibland behöver man skämma bort sig med lite mysiga produkter, pamper youself!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0