TIGI

Åhhh, mitt hår är underbart idag. Jag älskar känslan. Lockarna är fasta och strukturerade, inget friss, bara mjuka fina lockar.... som doftar gott!

Priset på TIGI glömde jag att skriva, vilket jag fick en kommentar om, tack, hihi*

Just nu har Bellbox ett erbjudande där du kan köpa alla tre produkterna för 235 kronor. Då ordinarie pris ligger på 607 kronor. Ett väldigt hett erbjudande så passa på att handla medan dem fortfarande har det.  

Balsam 179 kr
Shampo 169 kr

Ps. Köpte en underbar klänning, svart lång i siden, men spets nertill och upptill. Får nog ta och lägga upp en bild på den senare, reafynd, hade varit rätt dyr men kostade nu bara 99 kronor :)

PUSS PUSS PUSS KRAM PUSS PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0