SkoREA!

Haha, visst är det underbart!? Jag älskar skor, och nu råkar det ju faktiskt vara rea. Dock så har jag planerat att inte handla allt för många par denna rea, men nått par blir det säkert, hihi.. Ska dock lägga band på mig själv. Någon som behöver skor ska istället få chansen tänkte jag. Pojkvännen min BEHÖVER skor så tänkte försöka hitta nått snyggt par till honom lite senare idag. Det är nästan lika bra, eller till och med bättre, att handla till andra än mig själv.

Tänkte att vi skulle dra till Bianco, älskar deras skor! Kvaliteten är jag väl lite tveksam till, men skorna är helt enkelt snyggast där, bland dem "vanliga" affärerna i "vanlig" prisklass vill säga, hihi!

Off we go, to the paradise of shoes! - Meet you there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0