Ny Kosmetika-Kollektion hos H&M

Tog en tripp till H&M idag för att köpa ett genomskinligt (klart) nagellack. Jag älskar dem, de är underbara. Jag som alltid har målade naglar använder detta nästan dagligen. Har det alltid som skydd över det färgade nagellacket, på så sätt håller det mycket bättre. Men, det jag tänkte säga var att jag upptäckte att dem hade fått en ny kollektion kosmetika. Nya läppglans, nagellack, rouge, allt! Det är fortfarande H&M:s egna märke, men i nya förpackningar, tuber och former. Färgerna på nagellack och läppglans var också nya, alltså inte samma färger som de haft innan, väldigt fina nagellack!

En bild på mitt nagellacksköp. Det guldiga nagellacket är från den nya kollektionen, favoriten har ni brevid.



Kommentarer
Postat av: Malin :)

Synd att du inte gillade nagellacket för det var jätte fint... :)

2009-01-13 @ 14:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0