Mornin' mornin' Darlings

Japp, vaknade upp med nackspärr och ont i kroppen. Underbara influensa! Haha.

Det är bara och ta nya tag och hoppa upp ur sängen (eller snarare försiktigt resa sig utan att förstöra nacken) och påbörja en ny dag. Jag tycker inte om att klaga, men känner att jag gjort det rätt mycket det sista, förlåt Patrik, du har fått höra en del av det. Jag ska försöka att se på livet från en positivare sida, hihi.

Nu sitter jag i skolan, har endast en lektion idag och sovmorgon så inte ska man klaga! Hihi. Jag kom på en sak imorse, att januari är snart slut! Jippi! Januari och februari är klart dem tråkigaste månaderna på året, men hihi dem är snart över!

Imorgon ska jag och Peter ta en kaffe, och kanske en gosak, på espresso house. Detta efterlängtade kaffe, tillsammans med den efterlängtade Peter! Shit, where have you been? Saknar dig min vän, längtar tills vår fika imorgon.

PUSSSSSSS

PS: Jag håller på att lära mig photoshop, det tar lite tid kan jag ju medge och detta är varför jag inte uppdaterat några bilder, jag håller nämligen på att greja och försöka lära mig att fixa snygga grejer. Vill exempelvis göra en ny header. PUSS DS.

Kommentarer
Postat av: Peter

Nåååh. I miss you! I curse the damn fucker who invented the flu. Jag vill ha dig i skolan. Usch, can barely imagine hur du har haft det utan mig ;)

Puss, hoppas du är frisk snart.

2009-01-20 @ 13:59:56
URL: http://fikusactivity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0