Korall = Kärlek

För ett par dagar sedan kom den. Jag kännde lyckan och åter kom hoppet om en ny vacker vår. H&M- katalogen hade landat, i min postlåda.
     Jag prakiskt taget sprang in och satte på en hel massa kaffe. Så med kaffekoppen i ena handen och katalogen framför mig började min längtan efter våren börja.
     I katalogen började sökandet, vad blir det för trender, men speciellt vad blir det för färger och detta är vad som gjorde mig sååå glad. Den främsta färgen i vår och sommar kommer att bli korall! Själv älskar jag rosa, vilket går hand i hand med korall. Det finns många olika sorters koralltoner, men en sak som är säkert, var inte försiktig i vår, blanda och ta till dig så många toner som möjligt! - coral foreva!

( bilder från http://hm.se/ )


Underbara korallfärger, rosa nagellack och den goa leopardmönstrade sjalen som en fin brytning. Puss på er...


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Låter underbart att våren är på väg.

2009-01-02 @ 20:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0