Inga skor idag - plugg

Jaha ja... Det blev ingen sko-shopping idag. Jag och Patrik hade tänkte åka in lite snabbt innan middagen hos mor min, men så blev det visst middag tidigare och vi hann inte med skorna. Förhoppningsvis hinns det med en annan dag. Nu måste jag dessvärre börja plugga. Har en uppsats som ska lämnas in senast på fredag, och jobbar två nätter fram tills dess, så har en hel del att göra. Men men, det ska jag nog klara, bara jag kommer igång, hihi, brukar vara så.

Puss och godnatt på er lyckosar som får gå och sova. *PUSSSSSSS*

ps. för alla er där ute med lite "små-ångest" för allt ni borde hinna med, jag har just upptäckt att det kanske skulle kunna underlätta ifall jag slutade skjuta upp saker, bara ett litet tips. ds

Kommentarer
Postat av: Dupree

Det där med skor kan vara riktigt krånglit spec. om det ska vara till en kille, jag menar vad finns det att välja bland? Spetsiga skinnskor, buffalos, tennisskor, eller catepillars nu i höst. Utbudet suger. Tjejer har ju massa söta skor, jag vill med ha söta skor! Vi killar har det inte lätt på skofronten... suck

2009-01-04 @ 23:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0