FLUNSAN

Japp, influensan har slagit ner. Fan, jag tycker inte riktigt om det. Inte alls. Jag älskar att prata, och som straff sätter sig alltid förkylningar i halsen på mig. Har så ont i halsen nu att det är svårt att svälja te. Så elakt! Ni som har haft influnsan iår, jag tycker synd om er. Den sätter sig verkligen i musklerna. Lite läskigt.

Det enda som är positivt med flunsan är nog egentligen att man har en ursäkt för att få äta obegränsat med glass. =) och bara slappa och se på film. Jag skulle dock ha jobbat idag, och jag känner mig lite lat för att jag inte gjorde det, men det klart, jag kan ju inte hjälpa att jag är sjuk. Bättre att jag blir frisk fortare än att  bli ännu sjukare.

Nu tror jag att det är dags att sätta på en film, kanske blir det sex and the city, puss på er älsklingar!

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Vilken söt blogg du har! :*

Jag har startat en fotoblogg/allday-blogg och jag skulle bli jätteglad om du kunde kommentera mina bilder jag har publicerat :]



Skulle verkligen uppskatta det <3



Passa på att ställ en fråga i min frågestund också! :]

2009-01-18 @ 15:31:14
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0