Filosofi

jag tror att det är idag som min filosofiuppgift ska in. Jag är ju dock inte i skolan eftersom jag är sjuk, men jag ska försöka göra klart den idag så kanske jag kan maila in den senare. Jag var bara tvungen att berätta om uppgiften, för vet ni vad den heter?? hihi* Kaffepaus! Det är kanske just det som filosoferna gjorde, diskuterade över en kaffepaus (om nu kaffet fanns, kanske var det bara en illusion, hahah). NEJ, måste försöka skärpa mig och iaf börja med uppgiften, lovade nämligen mig själv detta igår, även fast huvudet och kroppen värker mer än vad som borde vara lagligt så måste man väl ändå göra någonting?! - Jo det tycker jag =)

Jag skulle inget hellre vilja än att gå ut i friska luften och ta en go promenad, men vågar inte. Vill inte riskera att bli ännu sämre. Men men, imorgon kanske. Får försöka vara lite effektiv istället. Hihi*

PUSSS - Hörs senare hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejhej! besök gärna min blogg och prenumerera på bloglovin.com om du har det! alltid modetips och annat kul… sexigaste bikinis och snyggaste väskorna/kläderna! Hoppas du gillar den!

Ha det super bra!

ccristin.blogg.se

2009-01-20 @ 15:37:11
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0