Ex-talk

Ikväll har jag och min underbara snackat ex. Något som jag i vanliga fall har väldigt svårt med, men idag gick det faktiskt bra. Vi har pratat både om mina ex och om hans, inga dåliga grejer, men bara snackat om dem lite. Jag ser ingen mening i att försöka smutskasta någon, varken mina eller hans ex, jag är ju fortfarande vän med mina.

Jag känner mig lite stolt, jag är varken sur eller frustrerad över något som rörde hans ex, ett stort framsteg för mig. Jag behöver inte känna att dem säkert hade något som jag inte har. Det kanske de hade, men det spelar mindre roll, för nu är han med mig. Och jag är med honom.

Vi har också pratat framtid idag. Shit va mycket prat vi har hunnit med idag, hihi*. Jag tycket att det är bra att prata om saker, sover bättre om nätterna om jag slipper ligga och fundera över framtid och vad han tycker hela tiden, mår bättre utav att bara veta.

Som ni kanske vet skulle jag vilja flytta utomlands. Detta har disskuterats, men enbart ur positiva synvinklar. Jag vill verkligen flytta, det är en av mina drömmar. Men främst av allt så är det en dröm som jag har kunnat relatera till utan att tänka negativt eller vemodigt till. Det är något som jag verkligen vill helhjärtat.

Kanske blir det denna stranden som blir min nya granne.. bild från google, Fuerteventura.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0