Den Lilla Svart - Shoppingfynd!

Det spelar ingen roll vem du, var du bor eller vad du gör. Alla borde ha i alla fall en liten svart...klänning. Klänningen som jag köpte idag klassas knappast som en liten svart klänning, eftersom den är lång, men jag självklart hittar man "den lilla svarta i min garderob".

Dagens fynd var en klänning ifrån Objekt, ordinarie pris var 459 kronor, men jag gav 99, hihi*
Upp till består klänningen av en svart spets, gulligt och snyggt, nertill är det detsamma, ca 10 cm board. Klänningen är annars enkel, ett måste att ta till detaljer. På sommaren, gärna färgglada skor, möjligen korall och färgade smycken eller sjal till. På bilden tog jag mitt nitskärp till, bara för att ge en mer klassisk men zassy stil till det. Om ni kollar noga så ser ni att jag har korallfärgade naglar, ett vinnande koncept detta med korall, helt underbar färg och snygg till svart. PUSS


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej du!

Va söt du är :)

vad glad jag blev när du skrev! Hur mår du?

Puss <3

2009-01-27 @ 15:59:00
URL: http://pernillap.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0