Blondinbella

Please give her a break!

Seriöst, jag tror att den mesta kritiken hon får mestadels beror på avundsjuka. Jag tycker att hon är otroligt stark som orkar stå emot all kritik och fortfarande orkar att göra sin grej. Jag känner henne inte, jag kan inte försvara hennes personliga egenskaper, men jag anser inte att jag har rättigheten att kritisera henne heller. Varför skulle jag det? Om jag själv vore lika stark som henne skulle jag ha varit väldigt stolt, och det hoppas jag att hon är. Vi är lika gamla hon och jag, och att fixa den pressen med allt annat som händer runt omkring, det är styrka.

Jag fixar knappt att planera vad jag ska ta mig till när skolan tar slut, men jag har bestämt mig för att allt kommer att fixa sig, allt kommer att bli helt underbart. Det blir inte bättre av att man oroar sig. Jag tänker istället på att jag är en lyckligt lottad tjej som har kärleken på min sida, jag har en älskling som jag inte kan få nog av och som inte får nog av mig, fortune can't buy you happyness, but love can.

Tillbaka till ämnet, jo, låt Isabella vara! Ge henne en chans att hämta sig mellan alla angrepp av kritik. Hon kämpar hårt varje dag, för att dela med sig av sitt liv och ge råd. Hon slåss emot dem som säger att anorexi är snyggt och hon försöker att  ursäkta det faktum att hon tränar mycket. Men jag anser inte att hon ska behöva ursäkta detta, att tro på anorexi och träna är verkligen inte samma sak. You go Isabella, du gör ett bra jobb och jag tycker att du förtjänar att höra det ibland också!

PUSS

Kommentarer
Postat av: sophie

Bra skrivet! Har tänkt länge på att skriva något BRA om blondinbella. Varför kritisera henne? Hon är en vanlig människa med känslor precis som vi andra. Jag är så trött på alla som bara kritiserar henne och säger saker om henne, uscha! Bra inlägg! :)

2009-01-19 @ 14:49:51
URL: http://soffoos.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Jag gör banners och blogg designer annars <3

2009-01-19 @ 17:00:15
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: [takai.blogg.se]

svar;

absolut, lägg bara till mig på msn,så kan vi diskutera pris osv :]

2009-01-20 @ 11:57:57
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0