Benjamin Button - se den!

Såg filmen igår med älskling! - såååå bra! Verkligen en annorlunda film som på något sätt inte lyckas bli tråkig trots den långa längden. Den är 2:45 timmar. Brad Pitt i huvudrollen som Benjamin gör en suverän insats, där han spelar en karaktär som föds som gammal och sedan åldras baklänges. Jag vet, det låter helknäppt, men sååå bra var den. Verkligen värd fem stjärnor i min bok.

PS. Vår 9-månadersdag var underbar! Vi fikade och jag blev bjuden på semlor, mmmm.. sen drog vi iväg och shoppade väldigt fina kläder. Patrik köpte en vit skorta och en svart väst, alltid användbart, och jag köpte en grå väldigt lång kofta och ett nyinkommet vitt sommarlinne. Kul det är med nya kläder, lovar att lägga in bilder på det när vi tar på oss det. Efter detta gjorde vi god mat och såg på national treasure, också en väldigt bra film. Senare på kvällen var det bion som hägrade, myyyyyyyyyyyyyyyyyys dag. Love ya honey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0