Dålig uppdatering = ny blogg

Heeej..

Ni kanske märker att jag har uppdaterat lite dåligt det sista. Detta beror på att jag har startat en ny blogg. Eller ni vet hur det är, jag håller på att starta en ny blogg. En header är på gång och allt sådant. Men jag har börjat att skriva lite i den i alla fall.

Att jag startat en ny blogg beror på att jag skulle så gärna vilja hinna att ha en väldigt uppdaterad blogg, men har lite svårt för att hinna med det för det mesta. Därför bestämde jag och pojkvännen Patrik oss för att starta en blogg ihop. Då kan vi båda blogga lagom mycket och bedriva en blogg som passar fler målgrupper. Eftersom han kommer att skriva mer om teknik än mode, t.ex...

Jag kommer inte att avsluta denna blogg, utan jag kommer bara att ta en paus. Kanske fungerar det inte med den andra bloggen, vi får väl se om jag fixar och dela på en blogg, hihihi* Nej, men det ska nog gå bra... Men tillsvidare kommer jag att göra ett uppehåll i denna bloggen. Förutom enstaka besök, när jag längtar till den... hihi

Vår nya blogg kommer att precis som innan handla om diverse tankar och dagsaktiviteter. Men vi ska försöka inriktia oss mer på tips och information. Jag ska göra fler modeanalyser och Patrik kommer nog att skriva mycket om IT, fräcka prylar och sånt. Ni får dock stå ut med att designen inte är klar ännu. Lovar att fixa det framöver.

Hoppas att ni kommer och kollar in min/vår nya blogg :
http://oppositesattract.blogg.se


   - Jag skulle bli jätteglad =)
och kom gärna med förslag om vad ni skulle vilja att vi skrev om.. eller tips...


Många Pussar och Kramar.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0