Ny blogg ;)

Hej hej..!
     Känns så skönt att få blogga igen, men samtidigt lite läskigt. För er som inte visste det så hade jag en blogg förut oxå, som hette sessaprinsessa.blogspot.com, men det blev dags att skaffa en ny. Det är så att jag går i trean på gymnasiet och ska börja med det "efterlängtade" projektet. Så jag kom till skolan och skulle skriva en projektmall, men nja, fick idetorka helt enkelt! Och vad gjorde jag då?! Jag bloggade... som alltid var jag på lite bättre humör efteråt och då fick jag iden att varför inte göra ett projekt om modebloggar?.. Kändes som en helt rätt idé.
     Nästa steg var att hitta en "bloggvärd" som jag ville använda och nu, ja nu har jag alltså kommit så långt att jag skriver mitt första inlägg. För att specifiera vad mitt projekt ska handla om så är det kortfattat att undersöka vad som får vissa att lyckas med sina bloggar och hur det påverkar samhället, samtidigt som jag ska försöka skapa en fin egen blogg.
     Måste säga att det är inte helt lätt, har inte bloggat via den här sidan förut så det är en massa nytt att lära sig, men som tur är har jag funnit en blogg som berättar precis hur man går till väga för att designa sin blogg. Så den bloggen studerar jag just nu. Bloggen heter http://www.designadinblogg.se högt rekomenderad om du behöver hjälp. =)
     Nu ska jag fortsätta plugga på hur jag gör bloggen fin för er, men vi hörs snart igen.

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0