hmm...

Jag försöker verkligen att fixa bloggen så att den ska bli snygg, men det är ju seriöst jättesvårt. Om jag gör bakgrunden till svart så får jag inte texten till att bli vit, väldigt jobbigt, vet någon hur man går till väga? Hihi*
     Hur som helst, imorgon är det som ni alla säkert vet dags för högskoleprovet. *panik*, nej det är faktiskt inte så farligt med paniken, jag gör det för första gången imorgon så mitt syfte med provet är att få ser uppbyggnaden och testa det. Jag har hört att det är bäst att göra det flera gånger, eftersom det är uppbyggt på ett rätt klurigt vis.. hihi'* nå. ni får lycka till med det, ni andra som kommer att göra det, försov er inte imorgon.. 

PUSS, lovar att försöka snygga tll bloggen ytterligare.. hihi* 

Kommentarer
Postat av: The Master

Svart är fint men då måste texten bytas till vitt..för nu är det riktigt svårt att läsa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0