HALLOWEEN

Då var  det dags igen; Halloween.
     Från att jag var liten har jag egentligen bara ett riktigt stort minne från halloween, och det var inget bra minne precis, men, sen dess har jag försökt att skapa bra Halloween-minnen. Hoppas att jag kan göra det iår oxå. Det blir min första Halloween med Patrik, och jag ser verkligen fram emot den. Det är lustigt, att uppleva nya saker med Patrik får mig så glad, nu är han på jobbet, och jag längtar tills han kommer tillbaka.
     Ne, om man skulle vara liteduktig och börja greja lite. Ska måla naglarna och så innan Peter kommer hit.
Puss På Er allihop, och hoppas ni får en läskig Halloween!


Bus Eller Godis?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0