x-mas spirit!

Åhhh, idag har jag verkligen känt julkänslor. Vet inte riktigt varför, jag menar, det har ju inte snöat idag, det har mest blåst. Men julkänslan har kommit smygandes dem senaste dagarna, helt oväntat. Jag trodde inte att julkänslorna skulle komma smygandes såhär, oftast brukar dem komma när jag har börjat baka julgodis och pynta, men detta året känner jag bara att det kommer att bli en bra jul. Kanske är det därför. 

Jag tänkte som såhär.. nu när jag bloggar att varje dag ska jag ha en julnotis. Det kan antingen vara ett julklappstips, ett rim eller ett recept på gott julgodis... något i den stilen. Tänkte det kunde vara lite mysigt. Få lite julkänsla här på bloggen också.. =)


De senaste dagarna har jag och Patrik fixat i hans lägenhet. Satt upp nya gardiner (stora mörklila, underbart mysiga!!!) och pysslat med en massa annat. Det roliga är att det verkligen förändrade hela lägenheten, den gick från att ha varit kall, men fin, till att bli varm och mysig. ÄLSKAR att inreda! Det är underbart.... Lite av mina julkänslor kan nog ha kommit från att jag fått pyssla så mycket de senaste dagarna.

Ne, nu ska jag nog vila lite. Har blivit sjuk idag nämnligen, tur att jag inte behöver gå till skolan imorgon. Hostar och har ont i halsen, och näsan rinner som ett vattenfall.. underbart... eller inte..

JULPUSSAR till er allihop, ta på er extra mycket kläder, så att ni håller er friska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0