Lots of updating

Shit, I made it! Jobbade ju igår kväll/natt och är nu uppe, tidigt som tuppen och befinner mig i skolan. B.T.W. skadade mitt finger igår, har typ en flis som jag inte ser, därav går det inte direkt fort att skriva detta inlägg, haha!

Men tillbaka till ämnet, jag är faktiskt stolt över att jag inte skolkade från svenskan, inte för att jag skolkar alls ofta, men det är så lätt att försova sig. Patrik var ju dock en ängel och gick upp tidigt och gjorde kaffe, tack älskling! Det är så mycket enklare att gå upp ifall man vet att det finns klart kaffe. Mmmm...

ÄNTLIGEN! Nu ska vi få gå ifrån denna svensklektion för att ta en snabb fika. tbx. hihi*. En varm choklad och jalla med hallonsmak senare...
 
Jag måste säga att det var så kul jävla kul att jobba igår, har saknat alla människor och stämningen. Fixade förresten så att jag troligen kan vara ledig från jobbet på lördag, vilket betyder att jag kan följa med Patrik till sin syster i helgen, och även ta en trip till kära far på söndag. Hoppas på en lyckad utgång och en trevlig helg, hade vart kul. Lite nervös för att åka hem till Patriks syster, och hennes pojkvän, men dem är väldigt snälla så det går nog bra. hihi* Lång bilresa bara, men då kan jag ju blogga, hihi*!

Så.. det var det jag hade just nu, jag ska inte glömma att tacka för alla som kommenterat angående trendbarometern. Blir så glad när jag kollar översikten och ser att ni betygsatt dessa nagellack, skiner som en sol! *hihi*

PUSS så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0