underbara SÖNDAG

Hej igen!

Hur är det med er denna underbara söndag? Vädret är klart och kallt, helt fantastiskt. Igår var en go dag, fick en del bra saker gjort och resterande av dagen mös jag med Patrik. Vi gjorde lasange, jaa, vi är faktiskt så duktiga =) ! Hihi*

Snart kommer pappa och hämtar mig, ska åka hem till honom, farmor och farfar är i sverige nu, kul att äntligen få träffa dem, tror inte jag har träffat farmor på tre år nu... Ska övningsköra idag också, med pappa; kul! Älskar att köra bil, och körkortet närmar sig ju faktiskt.

Jag skulle vilja påminna er om att det är sista dagen för veckans trendbarometer idag. Ni får gärna lägga en sista kommentar innan jag sammanställer svaren. Imorgon, eller inatt nån gång, beroende på om jag kan sova eller inte, så kommer jag att lägga upp resultatet och nästa veckas trendbarometer. Följ dramatiken, hihi* :P


Dagens outfit får ni antingen ikväll eller imorgon. Vet inte hur länge jag kommer att vara hos pappa, så vi får se när jag har tid att uppdatera igen. Men imorgon som senast. Imorgonen är det ju faktiskt Måndag igen, shit va helgen går fort!

Ha nu en underbar söndag, ta det lugnt och vila upp er för måndagen. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0