TRENDBAROMETER - NY APPLICATION!

Från och med idag kommer jag att uppdatera en ny trendfråga varje måndag/ söndag kväll. Det gäller här för DIG att göra din röst hörd! Jag vill veta vad just du tycker! Vid veckans slut kommer jag att redovisa resultatet och dementera ifall trenden är här för att stanna eller bara på tillfälligt besök!

Eftersom jag ännu inte har klurat ut hur man kan skräddarsy en ny "app", så skulle jag vilja att ni lämnar er betygssättning som en kommentar. Betygsskalan kommer att vara 1-5 och motivera GÄRNA varför du gett just detta betyg.

EX: Betyg 4/5 - (för att dessa slipsar ser ut som ngt min farfar skulle hitta i sin garderob)



VECKANS TRENDBAROMETER
Fråga:
Chinos, in or out? Min fråga denna vecka är otroligt enkel, jag vill bara veta, vad tror ni, är chinos ett hållbart plagg denna höst? Jag inriktar mig mest för killars del i denna fråga just för att jag själv tycker att chinos är ett plagg som kan pigga upp en garderob otroligt mycket, istället för att välja vanliga jeans, som alla har!
'
För tjejer är det lätt att skapa sig en individuell stil, även om modeintresset inte är särskilt stort, för en kille däremot kan det vara riktigt svårt, för hur mycket finns det egentligen för killar? Hur många olika stilar finns det att välja bland? kan kanske chinos rädda en vardaglig garderob, och få den till att bli en moderiktig istället?

sist men inte minst måste jag bara lägga upp en bild på min älskling som står och stolt visar upp sig i sina nya chinos, personligen ÄLSKAR jag dem, och är överlycklig över att även han tyckte om dem.

PS. Oviktigt vetande, khaki är hindi för sand/ damm. Därav fick denna färg sitt namn, rätt logiskt.



Kommentarer
Postat av: Patrik

Tycker mina Chinos är as snygga! (A för er som inte vet så är det jag som är på bilden) Hittade dom på Carlings för en prisvärd summa. Har dock inte så många plagg att matcha till dom, men det får bli min nästa investering. Jag ju tillägga att dom är jätte sköna också ;)

2008-11-09 @ 22:45:56
Postat av: Malin :)

AAAS snygga bra val Patrik :D om de nu va du och inte jess.. hehe.. :P





Pusss!

2008-11-10 @ 13:04:47
Postat av: Pernilla Hassel

alla borde ha ett par chinos, eller ett par känns tamt.. 10 par kanske? Vad som helst bara jag slipper se killar i jubel fula överdetaljerade jeans a´la Evisu... Jag spyr på evisu, världen fulaste märke. Men tydligen är de trendigt vilket jag skiter fullständigt i för det är fult.. punkt slut.

2008-11-10 @ 13:10:57
Postat av: Peter

Chinos kan aldrig vara out <3

2008-11-10 @ 18:01:47
Postat av: Ulrika

Mysig blogg du har, intressant med trendbarometern.

Personligen tycker jag chinos är lite gubbigt,kanske inte rätt åsikt för att komma från en

tant men det är min åsikt.

2008-11-13 @ 18:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0