Till Julia! + (snabbt trendtips - naglar)

TILL JULIA

Ja, de flesta har pms en gång till, och sen så börjar det trappa av. Hoppas jag verkligen, för jag vill verkligen inte må såhär igen, och det vill inte min pojkvän heller att jag ska, hihi* det är nämnligen han som får ta all skit! Igår varjag till exempel väldigt arg för att han inte kunde hjälpa mig nog mycket med min matte, men det är ju inte riktigt hans jobb heller... Förresten, hur hittade du min blogg Julia, lite nyfiken ;) ?

Tack så hemskt mycket för de fina komplimangerna, är glad att du tycker om den! =) Försöker att utvidga min blogg och få fler läsare, men det är svårt....

TRENDTIPS

Jag är en sådan människa som inte kan vara utan nagellack, i ett halvår nu har jag inte gått en enda dag utan det. Det är som mitt smink, så ni kan tänka er i vilket hemskt skick mina, normalt, vakcra naglar är! BLÄÄÄÄ! De ser näst intill ruttna ut, så nu, efter att jag tog bort nagellacket, det var ett par dagar sedan, har jag lovat att låta dem vara nagellacksfria tills dem mår bra igen..

Så, för att dölja mina inte allt för vackra klor tänkte jag att jag kompenserar med stora accessoarer. Det fungerade faktiskt, inte många märkte mina fula naglar, men jag fick många fina komplimanger för min fina matchning med accessoarerna..  PS. ÄLSKAR klockan - saknar London!



Det var allt för nu, snart ska jag ta en underbar promenad, först ska jag dock arbeta med en "HUGE" inlämning i historian. PUSS PÅ ER! - kommer in o uppdaterar lite sedan igen... ps, glöm inte att kommentera om trendbarometern, så att jag har några fina resultat att redovisa på måndag..

PUSS 


Kommentarer
Postat av: fröken s

snyggt armband.

2008-11-13 @ 18:29:44
URL: http://sandraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0