Svar till kommentar av Julia

Heej Julia!

Först och främst vill jag tacka, tycker alltid det är kul att få kommentarer, och svarar gärna på frågor...

Din fråga som var "vad är mini-piller?" tänkte jag lite förenklat besvara. Mini-piller är alltså något man kan ta istället för p-piller, har man migrän eller hjärtsjukdomar i släkten kan det vara ett bra alternativ. Det kan också på längre sikt göra så att blödningar och pms försvinner. Mini-pillrerna lurar kroppen på så sätt. Verkar som något väldigt bra, om det fungerar, så personligen väntar jag med häpnad. Hoppas på att det ska fungera lika bra på mig.

PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: julia.. igen!

det låter ju strålande!!! :)



får man pms alls då under 1 månad eller hurdå?

jag gillar din blogg otroligt mycket. känner

igen mig så mycket i den också.

kram & ta hand om dig!

2008-11-13 @ 07:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0