Piraten och "aaa, typ skulle vara Dracula"

Satt och kollade igenom mina kort som jag lagt in på datorn det senaste. Insåg att jag faktiskt inte lagt in några kort från Halloween. Nästa tanke var ju att, det är ju lite sent att göra det nu. Men, wtf, klart man kan göra det nu! Ni vll väl se, eller hur?  hihi*

Jag skulle vara utklädd till  Dracula egentligen, med västa capen och så, men efter ett par glas vin kändes den stor och jobbig, och jag snodde Patriks "hatt" istället, och blev pirat. Han var ju så söt utan den... och jag i den...



 



Världens sötaste älskling!

 

Hade tyvärr ingen bild på efter att jag blev sminkad och så. Tråkigt nog.
Men här är en bild på mitt linne i alla fall, älskar det!
PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: natalie

jag tycker det linnet var uber snyggt!



förresten, hur lång är du & hur mycket väger du?

du har sjukt fin kropp! :)

2008-11-13 @ 20:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0