Myskvällens outfit!

Ja, dagens outfit blev det inte idag riktigt. Men ni kan få kvällens outfit i alla fall... Idag har jag på mig en mysig klänning från Gina Tricot och ett par svarta leggings, samt ett svart tygband i midjan. Klänningen är en riktig hit om du bara vill se mysig och SÖT ut. Ballongformad som den är så går det varken att se smal eller tjock ut i den, man ser helt enkelt inte ens egna former, vilket är lite av en vanesak.



PS. Notera att jag har målat mina naglar röda igen! Kunde inte hålla mig, förlåt. Jag vet att de kanske inte mår så bra av det, men jag älskar mina röda naglar...



Och en PUSS fick min ÄLSKLING

GOD NATT

Kommentarer
Postat av: sofia

snygg outfit! ha en jätte trevlig helg jessica! (jag antar att det är det du heter, eftersom du kallar dig själv för jess/jessie" kramar

2008-11-15 @ 02:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0