"Miss independant vs. Miss lovesick"

"Du är min lilla drog - du får mig att gå på moln och begära mer!" - Det var min pojkväns ord till mig efter att vi träffats idag, för första gången på två dagar. Det är sjukt hur mycket vi saknar varandra så fort vi inte ses. Jag kan inte mer säga än att jag älskar honom otroligt mycket... Jag har ingen aning om var han får allt sött ifrån..hihi

Hade lite dåligt samvete förut. Mådde inte så bra och hade ont i magen och så, men så kom min prins hem och tog hand om mig. Du kanske tänker "och vad är det för fel med det?" Jo, jag ska berätta... 

Jag vill helst vara självständig, det är en viktig del av mitt liv att visa att jag klarar mig själv, att jag kan själv. När jag känner att jag "behöver" någon blir det med en gång en negativ reaktion för mig. Jag tycker då synd om Patrik som har en flickvän som "behöver" hans stöd, jag vet inte varför, men jag antar att jag inte vill att han ska känna att han bara ställer upp och ställer upp utan att jag ger något tillbaka. Nog försöker jag att ge tillbaka den kärlek som han ger mig, vid varje givet andetag. Om jag lyckas är tyvärr inte upp till mig att avgöra.

Älskling... jag vill att du ska veta att jag aldrig känt såhär för någon förut. Jag tröttnar inte på dig, som jag alltid gjort förr, jag har dig brevid mig och allt jag känner är ett begär av att ha mer. Jag kan aldrig tröttna på dina mjuka kyssar eller hur du pillar med mina lockar i din hand medan vi ser på tv, för mig finns det ingen tryggare känsla än att ha dig nära. Lyssnar till hur du andas, och jag kan nästan höra dina drömmar.

Jag kan inte förstå hur du orkar att försöka förstå mig när jag är omöjlig, men att du försöker skiljer dig från mängden, där de flesta bara hade givit upp. Du skiljer dig från dem alla, you're a keeper!

Yours truly / Jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0