KYLA / dagens OUTFIT

Shit! Idag var det typ väldigt kallt ute! - ifall ni inte märkte det menade jag.... men förhoppningsvis var det inte bara jag som frös som en stucken gris idag. Jag har kommit till skolan idag, och kommer inte lämna skolan förrän det blir varmt igen. Tror att efter skolan får jag åka direkt till vårt underbara köpcentrum och köpa en varmare jacka, möjligtvis en ny halsduk och matchande mössa, vem vet vad jag hittar, hihi*

Nu till dagens lite för kalla outfit..


Älskar dessa underbara jeans från Pepe - Pepe is the shit!
Body från Gina Tricot


 



I profil, blundar, men spela roll, hihi*


Var tvungen att ta ett på hur de ser ut upp till, älskar den höga midjan, som jag b.t.w. lovade att aldrig bära. ;)


Till sist, min underbara vän Peter, som alltid är lika fin!
Love Ya!


 

I'll be back!


 


Kommentarer
Postat av: Peter

Mihi. Köp den snygga från Topshop som vi såg. Den lila you know, med den coola kragen, och knäppningen. I likey! ;)

2008-11-21 @ 10:51:03
URL: http://fikusactivity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0