Jävla MÅNDAGAR! / Utvärdering av förra veckans trendbarometer

Jag förstår att det dör mest människor på måndagar, statistiskt sett. Människor drabbas alltså av hjärtattacker och liknande mest på måndagar, vilket jag inte har svårt att tro på, för vem får inte panik varje måndag?!
     Jag tror inte att ångest räcker för att beskriva hur stressad jag är och hur mycket jag har att göra innan jul. Jag vet inte om jag ens kommer att ha tid att sova innan årsskiftet. Det är inte bara skolan, utan mitt upp i allt ska jag försöka ta körkort också. Det blir att bara plugga på. Som tusan!
     Imorgon har jag matteprov, vilket känns lite nervöst i dagsläget, men jag ska verkligen gå igenom det sista ikväll. Ska hem till Patrik, så jag hoppas att han kan hjälpa mig lite. En bra grej är ju i alla fall att jag just fick höra att jag har sovmorgon imorgon, vilket betyder att jag kan plugga långt in på natten idag. =) Tur i oturen kallas det. 
    
TRENDBAROMETERNS UTVÄRDERING AV: CHINOS 

Jag tackar alla er som kommenterat angående Chinosen. Jag kan glatt berätta att ca 90% av alla er som har röstat röstade för Chinos. Så min slutsats blir att Chinos håller i vinter! Så alla killar där ute, här har ni chansen att individualisera er stil ytterligare. TACK

PS. Veckans trendbarometer uppdateras ikväll.

PUSS SÅ LÄNGE! - och stressa inte, det är måndag idag, men det är iaf långt kvar tills nästa måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0