Hur mår NI idag?

Har ni någon gång kännt er själviska när ni bloggar, det är bara jag och jag, och ännu mer jag! Tråk! Tänkte börja med att fråga hur NI mår idag? Har NI haft en mysig lill-lördag? Är det film och mys som gäller ikväll, eller är det plugg och jobb som är centralt för kvällen?

Mina förhoppningar är i alla fall att ni haft en mysig dag i höstrusket, glöm inte att det faktiskt finns en mysig sida till denna årstid också.

Min dag, vill jag helst inte dela med er, jag har aldrig förr mått så otroligt dåligt som jag gjort idag. Igår började jag med mini-piller och jag vet inte, men kanske protesterade min kropp litet mot dem idag, förhoppningsvis var det en blandad kompott av missnöje som kroppen yttrade.. för jag vill verkligen att detta med mini-piller ska fungera.

Jag tog mig i alla fall in på badrummet, men där blev jag liggandes. Ville spy, var för varm, kallsvettades, tappade känsel i armar och både hörsel och syn var som bortblåsta. Jag har svimmat förr, men jag kan säga att jag hade hellre svimmat idag än att "vara på väg att" svimma och känna av det i över en timma. Likblekt ansikte och läppar vitare än sockerbitar. USH! Aldrig igen säger jag bara... jag var så rädd...

Ruskigt mysiga kramar fråm mig till er i alla fall! PUSS


Kommentarer
Postat av: julia

hej. mysig blogg!

ville bara fråga, vad är mini-piller? :)

2008-11-12 @ 20:48:59
Postat av: Malin :)

Men gumman dåå varförkändes de så?? undra om det gjorde de för mig med.. Hmmmm.. det vet jag faktiskt inte men sötsak ring om det är något lova det!!!!

Pusss <3

2008-11-13 @ 16:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0