Halka

Åhhhh, ja är så nervös! 
     Idag ska jag ha halkövning med trafikskolan, kan man inte bara muta någon och få ett körkort?! Visst vet jag att det inte fungerar så, men det hade varit mycket enklare. Bröt totalt ihop igår för att jag var så nervös, tur att man har världens sötaste pojkvän som fångar en när man faller... Enligt honom är denna upplevelse antagligen bara något bra för mig, något att ta lärdom av, och jag håller med. Varför skulle jag annars vara så f***ing nervös för?!

Sitter här med kaffekoppen i handen och funderar. Gick upp extra tidigt idag, men om 1 halvtimma måste jag bege mig av, kanske lika bra att dra på sig lite kläder och åka. Längtar efter mitt körkort, då kan jag ta bilen istället =) hihi..

Ville bara säga hej till er, och visa min oro, har ni gjort halkan än? Lycka till i fall ni inte har det... och håll tummarna för mig. PUSS PUSS alla SÖTISAR

ps. I'll let u know how it sorts out.

Kommentarer
Postat av: Malin :)

det är klart att du klarar den..jag gjorde den och nu känns körkortet mycket närmare :D:D lycka till på den stora kör dagen :D jag kommer självklart att hålla tummarna och förhoppningsvis stötta dig innan beroende på vilken tid det var, kommer inte ihåg om du sa det till mig men men...

Älsk gumman :)

Pusss

2008-11-06 @ 15:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0