God Morgon! / Dagens outfit

Är ni vakna ännu? Jag tycker att det är en liten bedrift att vara vaken redan, i och för sig bruklar jag jobba helger på en nattklubb så det är väl därför detta känns som tidigt för mig, men denna helgen är jag ledig. =) gott!

Nu är vi ( jag och Patrik) på väg ut, vi sitter i bilen.. Ska till stan och troligen till IKEA, älskaar nämnligen IKEA =) !!!!

Nu ska ni få lite bilder på dagens outfit! - på både mig och min älskling



Min älskling bär:
Diesel jeans
Röd cardigan från bondelid
...och visst är han söt?!




Idag bär jag:
Svart enkel klänning från Gina Tricot
Långärmad tröja från marlene







Jag älskar detaljer.. därför kompenserade jag med en stor bling blign klocka till min enkla klädsel.

Älskling sitter i telefon med jobbet och jag bloggar, hihi*

Ha nu en bra dag, så hörs vi snart igen, glöm inte att imorgon är sista dagen ni kan rösta på trendbarometern!

PUSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Ina

Hej Jess!

Roligt att du gillade bloggen på bröllopslycka.se =0)

Du får jätte gärna länka till oss men jag vet inte riktigt hur du hade tänkt dig det hela med modereportaget.

Det är frivilligt och mer än välkommet att maila oss med det man vill dela med sig av.

Har du mer frågor så är du varmt välommen att maila.

// Ina

2008-11-15 @ 19:26:02
URL: http://www.brollopslycka.se/blogg
Postat av: Ulrika

Alltid lika söt.

2008-11-15 @ 20:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0