Första advent

Oj oj oj... Skulle varit på fet med jobbet idag, men jag orkade inte. Kändes rätt tråkigt att inte kunna följa med, men jag har varit helt utslagen hela dagen. Helgen har varit, aaa, jag kommer knappt ihåg vad jag gjort, men har jobbat i alla fall. Efter fredagens jobb, som varade i 8 timmar, istället för 3,5 som jag är van vid. 
 
Somnade vid klockan 6 på morgonen, och var helt klart tröttare än jag någonsin varit förr. Ja, så det var väl min dag, trött var ordet för idag. Men jag har en känsla av att jag är mycket piggare imorgon, ska försöka sova gott och länge inatt.

Tänd nu ett ljus och mys. PUSS

Kommentarer
Postat av: johanna

dags att uppdatera :)?

2008-12-05 @ 11:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0