Försov mig! - Förlåt!

Heej! Visst lovade jag att jag skulle börja med dagens outfit idag..? Det gick ju sådär, men jag ska inte svika er mina kära läsare! - jag lägger upp dagens outfit ikväll!

Jag och älsklingen hade tänkt gå på bio idag, men vi får se hur det går med det, eftersom filmen som jag ville se inte går i min lilla stad än. *sad face*

Jo, måste berätta om min underbara morgon! Vaknade 07.05, bussen till skolan går 07.15 , tidsoptimist som jag antagligen är tror jag att jag kan hinna med bussen och kutar upp... Klär mig snabbt och utan varken mat eller KAFFE lämnar jag huset. Dock missar jag bussen med ca 1 minut, och får stå i busskuren i kylan i 50 minuter och vänta på nästa buss.

Har ju, som ni vet inte mått på topp det sista, så det här med att inte få dricka på morgonen fungerade inte så bra, var allvarligt talat rädd för att jag skulle svimma, igen. Time to shape up Jess! - inte slarva!

Det var min underbara morgon, lovar att lägga upp dagens outfit senare idag, även imorgon... med massa bra trendtips.

PUSS underbara läsare!

Kommentarer
Postat av: Malinar

Vi hade ju aldrig ens tänkt tanken om att hinna till bussen,du tänker helt enkelt inte klart på morgonen,, fan va fult ordet morgonen stavas hahah håller på att skratta ihjäl mig som du kanske förstår e de karlsson som skriver..heheh :P:P:P

Puss på dig gumman..!!!

2008-11-14 @ 11:45:24
Postat av: David

Kul idé hörru. Ska läsa allt jag kan...

2008-11-14 @ 14:26:07
URL: http://daxfotboll.blogg.se/
Postat av: magdalena 30+

ha ha, nu hitta jag hit igen du! dags att uppdatera tjejen?

2008-11-14 @ 15:57:01
Postat av: johanna

kan du inte ladda upp bild på dina kläder varje dag? kul & se vad en sån fin person som du bär.

2008-11-14 @ 20:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0