ÄLSKAR att ja fått så mycket kommentarer!

Vill väldigt gärna besvara era frågor som ni ställer, och älskar att ni kommenterar! Fick en fråga om hur mycket jag väger och hur lång jag är, jag kan säga att jag är 176 cm lång, vikten, nja, hihi... Den håller jag för mig själv tror jag, men lagom är väl annars ett bra mått.

Sov nu så gott! - Dröm söta drömmar! PUSS - så hörs vi imorgon igen, med mer modetips...
                                           
PS. Imorgon tror jag vi börjar med dagens outfit. Stay tuned!

Kommentarer
Postat av: magdalena 30+

ja börja med dagen outfit! det är verkligen skit skoj och man får så mycket tips. Du verkar ha bra koll på det ena och det andra. Du är blond och du är en smart blond tjej som inte behöver puta med läpparna och in med magen och ut med brösten på dina kort. Sånt är girlpower tjejen!

själv kikar jag bara runt på olika bloggar och ser om jag fastnar för någon, snart får jag väl ta och börja blogga alldeles själv! ja.. det är en utmaning!

2008-11-14 @ 07:27:32
Postat av: Malin :D

va va de jag skulle läsa har ju redan läst allt detta. :P Pusss gumman

2008-11-14 @ 11:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0