Tredje Advent och Luciamys

Jo, det var ju Lucia igår, men jag skriver om det först idag. Jag hade en sån otroligt mysig Lucia igår. Helt underbar! Jag vaknade upp hos Patrik och för en gångs skull behövde vi inte stressa upp, utan tog en väldigt mysig julmorgon. God frukost och julljus tända. Sen åkte vi för att shoppa julklappar, vilket alltid är lika mysigt. Jag ÄLSKAR att ge julklappar, det är världens bästa känsla... Vi hittade en hel del och detta med julpanik känns ganska avlägset, i dagsläget.  

Sen kom vi hem till Patrik igen och då satte vi igång med julbak. GOTT. Vi gjorde knäck, vilket hör julen till, ingen jul utan knäck... Sen lagade jag stark mat, som var uppskattat av min älskling, kul. Han köpte föresten en stor röd julstjärna som vi hängde upp i vardagsrummet, det blev jättefint, trodde inte att det skulle bli så underbart juligt av en stjärna till, men underbar var den.. Ni ska få se en bild på den här:



Ha en trevlig tredje advent, önskar Jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0