skol-fan-helvete

Ok, så nu är jag klar med dagens plugg, och klockn är 00:14. Ska det vara såhär? Nja, jag tycker inte det, men fan, när man ínte vill lägga hela helgen på att plugga får man ju ta igen det någon gång.

Denna veckan kommer jag absolut inte ha tid för ett liv, alls. Eftersom jag har plugg upp i halsen, eller vad man nu ska säga. kanske blir sötnos lite ledsen, eftersom han redan idag vill att vi skulle sov ihop, men allvarligt talat, jag har inte tid! Jag måste tyvärr vara väldigt egocentrisk denna veckan, och helt enkelt fokusera på allt som måste göras, och det är mycket. Jag har även uppkörning på tisdag, hur nu detta ska gå... 

Det är såhär, anledningen till att jag har så grymt mycket att göra denna veckan är för att projektet ska vara klart, japp, PA1201 ska avslutas. Bloggen har varit en stor del av mitt projekt, att lära sig och redovisa hur det egentligen går till med en blogg, och jag trodde nog faktiskt att det skulle bli lättare än vad det var. 

Har varit lite depp idag också.... allt har väl sina anledningar, men det är inte alltid man känner för att prata om det. råkade göra sötnosen ledsen idag också, sa faktiskt något väldigt elakt till honom, men han sårade mig också... kändes lite jobbigt. Början av dagen var dock bra, var ute och shoppade med älklingen och hittade massa fint. Om jag hinner lovar jag att lägga upp en bild på en lila underbar kofta som jag köpte. 

Ifall jag nu får råpanik resten av veckan, och detta är det sista ni hör av mig tills helgen, bli snälla inte arga då. Jag ska försöka ha tid att uppdatera, men det blir inte lätt. Och alla mina kära vänner, förlåt, redan i förväg ifall jag kommer att verka totalt associal denna kommande veckan. Det är inte att jag är arg, bara otroligt stressad. 

Älskling, förlåt till dig också, ifall jag inte har så mycket tid denna veckan. 


PUZZZZZZZZZZZZZZZ sötisar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0