PA1201

Japp... today is the day. Projektet ska vara inlämnat och klart. Jag har kämpat med det i flera veckor och jag är glad över att säga att det äntligen är klart! Så underbart! jag trodde aldrig att jag skulle klara det tills den utgivna deadline som fanns, men det gjorde jag... Skönt.

Nu ser jag fram emot en lugn myshelg med massa julmys med min älskling, pyssla kanske baka och se på mysfilmer. Jag tror inte ens att jag ska jobba i helgen, så potencialen är på topp för en bra helg. Imorgon är det ju Lucia också, jag har inte riktigt fattat det än, men imorgon när man får höra luciasångerna blir det nog mysigt värre! 

Nu ska jag återgå till att plugga, sitter i skolan, och ser på julkalendern... och myser som vanligt. Men har en hel del som måste göras innan jag kan lämna in projektet. PUSS på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0