Liseberg Julmys!

Åhhh, ÄLSKAR Liseberg på julen, det är sååå fint och sååå mysigt. Ni ska få se ett par bilder jag tog när jag och Patrik var där igår.



De hade en julgransutställning. Med en massa olika roliga julgranar, bland annat en med massor med flaggor i, och en med (the one and only) Elvis. hihi*



Underbart kort på kaktornet. Såååå fint... Magiskt!



Det är inte Rudolf med den röda mulen, men det är "Söt-nos" hihi* Renen var små söt, den kom fram och nosade och gosade med mig!



Hihi* jag och älskling försöker se söta ut framför kameran i vinterkylan. Vi hade verkligen jättemysigt! Verkligen glad att vi åkte älskling, älskar att hitta på söta saker och roadtrips med dig..!

PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: cccj

det e mysigt där på julen :}

2008-12-17 @ 10:17:05
URL: http://whocrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0