JULKUL

Hello dear readers!

Vet att det var grymt länge sedan jag uppdaterade, beklagar detta!

Igår klarade jag nämligen körkortsteorin! Tisdagen och onsdagen ämnade jag till teori, och lite mys med älsklingen. Pluggade som en get! - och åt pepparkakor som i trans! Tur som det var så klarade jag provet och har nu en mindre sak att tänka på...

Till råga på allt så har jag fått värsta julkänslan! Vill fixa med julklappar och baka!!! ÄLSKAR julen! Det värsta, och ja här kommer något hemskt... jag har inte tid att pyssla med julen just nu. jag måste försöka plugga imorgon, en massa, så att jag slipper känna mig så hemskt stressad hela tiden. Sen kan jag baka, och mysa, handla paket och slå in fina paket och och och....... massa mys! Funderar på att ändra bloggen också lite, så den blir lite juligare. Vad tror ni om det?

Föresten, dagens julinfo:

Ta god tid på dig att slå in dina paket, det är så mycket roligare att både ge och få paket som är fina.

PS: Söndag tänker jag i alla fall ägna åt julmys! Ska göra choklad och massa gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0