Julbord

Visst är det underbart med julbord? Det tycker jag, är bara så ledsen att jag inte kommer att gå på något i år. har bestämt att nästa år ska kära kusin och jag gå på julbord, så om du läser detta Sandra, då vet du, hihi!

Anledningen till att jag skriver om julbord helt plötsligt är för att jag sitter ensam hemma. Mamma och hennes man är på julbord, och, ser man på! - pojkvännen min också! Så, alla utom jag och min halv-syrra Amanda är på julbord. Jag vill ocksåååå! Men men, jag tar igen det nästa år, hihi!

PUSS på er alla julbordsätare! - är lite köttbullar för mig!

Kommentarer
Postat av: Amanda

där fick jag vara med på ett hörn också ja :P hihi kram på dig

2008-12-12 @ 16:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0