Det är sista veckan innan jul, kan bara betyda = PANIK

Detta med julpaniken, den traditionella julpaniken, den har jag inte ens hunnit med... Paket och dylikt har jag någorlunda koll på, men jag hinner inte att stressa över det nu, det som oroar mig är allt plugg. Sitter och pluggar nu, och har gjorde det i typ två timmar, men det känns inte som om jag kommer någonstans. Uppgiften är för svårt och mitt tålamod trytar. Blev så arg på uppgiften för ett tag sen att jag nästan rev sönder alla mina papper. I vanliga fall brukar jag ha mycket att göra, men jag brukar aldrig uppfatta saker som svåra, eller känna att "shit, detta kan jag ju inte!" men nu, nu känner jag så... Micke, denna uppgift är löjligt svår, och dina anteckningar fattar jag nada utav! ifall du undrade.

Nope, jag har tyvärr inte tid att blogga mer idag. förlåt. Men ni ska få en bild av något som jag verkligen håller kärt när jag pluggar, något som jag inte pluggar utan! - KAFFE!




Saknar Starbucks!!!!


Ps: Ikväll ska jag jobba, så det är bäst för mig att jag snabbar på med pluggandet för ikväll har jag inte tid, och imorgon har jag tid hos frisören, det får ni ju självklart få kort på imorgon. hihi* Pussssssss på er!

Kommentarer
Postat av: Malin :)

E de samhällen?? håller på med den nu men frågan för mig just nu är tänker jag rätt och vad är viktigt att ha med.. :( den e skit svår ska vi kunna detta?? aja men du brukar lösa det där bra så oroa dig inte... Pusss gumman..

2008-12-17 @ 13:54:57
Postat av: Malin :)

ojj glömde säga grymt söt bild:D

2008-12-17 @ 13:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0